Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

βιβλια και περιοδικα........

μου αρεσει πολυ μα παρα πολυ το διαβασμα
διαβαζω τα παντα εχω διαβασει απειρα βιβλια ενημερωνομαι και απο το μπλογκ της φιλης μου vivliolatreia εαν δεν εχετε διαβασει το μπλογκ της και εισαστε βιβλιοφαγοι οπως εγω αξιζει να ενημερωθεται
προσφατα κερδισα και ενα διαγωνισμο ενα ποιητικο ημερολογιο,χιλια ευχαριστω φιλη μου δεν το εχω παραλαβει ακομα .αλλα θα παω συντομα
το τελευταιο βιβλιο που διαβαζω ειναι το ταξιδι της φωτιας δεν με συνεπηρε απο την αρχη ειμαι καπου στην μεση τωρα
ενα αλλο απιστευτο βιβλιο η γυναικα της σοφιτας
οπως και ποσο κοστιζει η βροχη
καλο αλλα μμμμμμ ηταν και το οι κλεφτες της ευτηχιας
το θυμασαι? επισης ηταν παρα πολυ καλο
επισης ο  Paolo Coelho για εμενα ειναι απο τους καλυτερους για αυτο και σας γραφω μερικα αποφθεγματα απο τα βιβλια του που διακρινω
Από το βιβλίο: Ο Αλχημιστής
Ο κάθε άνθρωπος πάνω στη γη έχει ένα θησαυρό που τον περιμένει.
Όταν έχουμε τους μεγάλους θησαυρούς μπροστά μας δεν το παίρνουμε είδηση.
Η ευλογία που δεν είναι καλοδεχούμενη μετατρέπεται σε κατάρα.

Από το βιβλίο: Στις όχθες του ποταμού Πιέδρα κάθισα και έκλαψα
Είναι ανώφελο να μιλάς γι αγάπη, γιατί η αγάπη έχει τη δική της γλώσσα και μιλάει από μόνη της.
Η αγάπη δε θέτει πολλά ερωτήματα, γιατί αν αρχίσουμε να σκεφτόμαστε, αρχίζουμε και να φοβόμαστε.
Ίσως είναι ο φόβος να σε περιφρονήσουν, να μη γίνεις αποδεκτός, ο φόβος μήπως σπάσει η μαγεία.
Μπορεί να φαίνεται γελοίο, αλλά έτσι είναι. Γι αυτό δεν κάνουμε ερωτήσεις αλλά ενεργούμε.
Καμιά μέρα δεν είναι όμοια με την άλλη. Κάθε πρωί έχει το ξεχωριστό του θαύμα, τη μαγική στιγμή του, όπου οι γέρικοι κόσμοι καταρρέουν και ξεπροβάλλουν καινούριοι αστερισμοί!

από το βιβλίο: Το εγχειρίδιο του πολεμιστή του φωτός
Ο Θεός κρίνει το δέντρο από τους καρπούς, όχι από τις ρίζες.
Θάρρος. Ξεκινώντας το ταξίδι με αυτή τη λέξη και συνεχίζοντας με πίστη στο Θεό, θα φτάσεις εκεί όπου έχεις ανάγκη να φτάσεις.
Ο πολεμιστής του φωτός επιμένει στη θέληση του, αλλά ξέρει να περιμένει την καλύτερη στιγμή

τα καλυτερα για εμενα ειναι αυτα
εκτος απο βιλβλια διαβαζω απειρα περιοδικα ασχετο ............αλλα διαβαζω παρα πολλα
σχεδον ολα
παντα παιρνω το οκ και το hello
το γονεις εν δρασει
παιδι και νεοι γονεις
και το mommy τα στανταρ
απλα ολα τα αλλα που επαιρνα λογω κρισης τα πολλα τα εκοψα πχ madame figaro,elle kai vogue τα παιρνω ενιοτε
επισης παιρνω πολυ το in style
γενικα και λογω των μωρων πλεον δεν βρισκω χρονο να τα διαβαζω αλλα τα παιρνω και οποτε προλαβαινω τα διαβαζω
αλλα ολο αυτο βιβλια και περιοδικα ειναι κατι σαν ψυχοθεραπεια για εμενα
δεν υπαρχει μερα που να μην υπαρχει ενα βιβλιο στο κομοδινο μου που θα ξεφυλλισω πριν κοιμηθω η καποιο περιοδικο.

Σχόλια

  1. Μοιάζουμε πολύ σε αυτό Έφη.. Και εγώ πάντα διπλά στο κομοδίνο έχω ένα βιβλίο και περιοδικά!!
    Πολύ χαλαρωτικό το διάβασμα!!
    Καλή εβδομάδα φιλενάδα μου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έφη γειά σου!!!Και μένα μαρέσουν τα βιβλία και τα περιοδικά ..στο δευτερο ειμαι τυχερή ,εχουμε ενα φίλο που εργάζεται σε τυπογραφείο και μας φέρνει καθε εβδομάδα ...διαφορα..
    Σε ευχαριστω για τις ευχές!!!Να χαίρεσαι και εσύ τα παιδάκια σου!!!
    Πες μου οτι θέμα σε ενδιαφέρει για τα γενέθλια που ετοιμάζεις και κατι θα βρούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βιβλία πάντα μου άρεσε να διαβάζω περιοδικά όμως δεν μπορώ να πω ότι τρελαινόμουν! Και πάντα στο κομοδίνο έχω ένα βιβλίο! Πέρασε από το blog μου έχω ένα δωράκι για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εγώ αγαπάω πολύ τα βιβλία. Τα συγκεκριμένα τα έχω και τα 3 στην βιβλιοθήκη μου
    φιλάκια
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρουμε να δουμε στο σχολιο σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΒΕ

Καλως την ...Γεια σας πως απο εδω ε??? ειπα να ασχοληθω παλι με πραγματα που με χαλαρωνουν ,με τους φιλους μου,με ταξιδια,με εμενα ,με τα παιδια μου  Οταν συμβαινουν μεγαλα γεγονοτα στην ζωη μου συνηθως αρχιζω να κανω ονειρα ,...ονειρα??? ναι ονειρα Σκεφτομαι τα παιδια μου πως θα ειναι σε 5 χρονια πωε θα ειμαι εγω ,ονειρα θετικα και συνηθως στις μεγαλες αναμπουμπουλες της ζωης μου τρεχω ,φευγω να ηρεμησω  Ετσι πριν ενα χρονο εφυγα για ρωμη ναι και εκει εκανα το κλικ που λεω εγω και οι φιλοι μου γελανε και ομως το κλικ ειναι μεγαλειωδες.... κλικ κλικ κλικ και αλλαζεις σελιδα δεν ξεχνας αλλα δεν λησμονεις κιολας ,δεν ξε-αγαπας ,δεν μαλωνεις πλεον την καρδια σου,δεν γκρεμιζεις τα ονειρα σου.. Ετσι και τωρα σε μια ιδιαιτερη πρωσοπικη μου στιγμη φευγω..παιρνω λιγα πραγματα και φευγω μαζι με τα παιδια... Και ονειρευομαι ,αλλα αυτη την φορα τα ταξιδια του μυαλου μου ειναι πριβε με λιγους μονο φιλους που θα βρω σε αυτο το ταξιδι οχι κολλητους που θα πρεπει να μιλαω.... αλλα φιλο

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου

Tα αγαπημένα μουυυυυυυυ    1.Αργυρος17/9  στο Λυκαβηττό .. απο τα πιο αγαπημένα τραγούδια,    (Θα έχεις μάθει πως περνώ ξέρω πως όλα σου τα λένε θα σου 'χουν πει πως αντιδρώ πως δεν μιλιέμαι. Θα έχεις μάθει δεν μπορεί πως ξαφνικά όλοι μου φταίνε είναι που μου 'λειψες πολύ κατάλαβέ με, κατάλαβέ με. Είναι που ακόμα σ' αγαπώ όσο παράξενο και να 'ναι οι αναμνήσεις μας βουνό με ξεπερνάνε.)    2 .φλαφι κουβερτες χουχουλιαρικες και ενα ποτηρι κρασι στο χερι   3. περπάτημα και κουβέντα χωρις τελειωμό   4. guess sexy skin δώδιμες νότες από κόκκινα μούρα, τουμπερόζα και καραμέλα Άρωμα: Λουλουδάτο, φρουτώδες αρωματικό mist. Νότες κορυφής: Ροζ γκρέιπφρουτ, Νερομέντα, Κόκκινα μούρα. Νότες μέσης: Άνθη ροδακινιάς, Τουμπερόζα, Γάλα αμυγδάλου. Νότες βάσης: Σανταλόξυλο, Καραμέλα, Ρούμι . 5 .φλάφυ φιόγκοι στα μαλλιά 6. σαμπό η αλλιως ξύλινα τσόκαρα 7.γυαλια μυωπίας 8 .και αλλο αγαπημένο τραγουδι Όλο τον κόσμο γύρισα μ α μόνο ετούτο ξέρω εγώ χωρίς εσένα

welcome to rome

Ταξιδια και παλι ταξιδια αυτη ειναι η κληρονομια μας περα απο τις αρχες που θα δωσουμε στα παιδια μας,τον σεβασμο και τις αξιες μεγαλο μερος της κληρονομιας μας ειναι τα ταξιδια που θα κάνουμε μαζί τους ,οι αναμνησεις που θα αποκτήσουν, η εξερεύνηση, το πάθος και η χαρά που θα αποκτήσουν για κάθε νέα πόλη που ανακαλύπτουν για πρώτη φορά Καπως ετσι ξεκινησε μετα την Γαλλια η σκεψη να παμε στην ρωμη ,ετοιμοιιιιιιι ! Έτοιμοι για αναχώρηση; ???????? Απο τι να ξεκινησω ,τα αξιοθεατα ,το φαγητο?το περπατημα(χασαμε απο 2 κιλα ο καθενας 25,000 βηματα την ημερα........νατασαααα ακους??) απο τα ψωνια ??ωχ παναγια μου ποσες μαρκες ?ποσα ρουχα?καλλυντικα απο το κρασι και την μοτσαρελα? η το προσουτο 4 μερες ,νομιζω ηταν απο τις καλυτερες ,ρωμη και Γαλλια αν θα μπορουσα ομως να αγαπησω μια πολη αυτη ειναι η ρωμη i am in love with rome ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ #1 ΦΟΝΤΑΝΑ ΝΤΙ ΤΡΕΒΙ / FONTANA DI TREVI φοντάνα ντι τρέβι #2 Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ #3 PIAZZA NAVONA # 4 ΒΙΛΑ ΜΠΟ