Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα κουτακια που δεν σε αφηνουν να ζησεις...


Πόσα κουτάκια έφτιαξες τόσα χρόνια για να αποφύγεις την αγάπη για να προσπεράσεις το νοιαξιμο 

Το κουτάκι των ανάμνησεων φαντάζομαι εκεί μέσα έκλεισες όλες τις καλές στιγμές που πέρασες και δεν άφησες να σε στιγματισουν 

Κάθε καλή στιγμή πριν εξελιχθεί και πάρει διάσταση την έκλεινες σε αυτό το κουτί...

 Το κουτί της λύπης κάθε κακη στιγμή που σου δημιουργούσε δυσαρέσκεια αντί να την συζητήσεις να την νοιώσεις άλλωστε πως θα φύγει αλλιώς η λύπη αν δεν την νοιώσεις στο πετσί σου εσύ την έκλεινες στο κουτί και κλεινοσουν στο καβούκι σου χωρίς να σκέφτεσαι τρόπους δυαφυγης χωρίς να περπατήσεις στους δρόμους της στεναχώριας άλλωστε ποτέ δεν φανταστηκες ότι αυτός ο δρόμος δεν ηταν πάντα ευθεία κάποια στιγμή θα έστριβες στο μονοπάτι της χαράς στο μονοπάτι του ενθουσιασμού...που να το σκεφτείς??το κουτι σου ήταν έτοιμο να υποδεχτεί την κάθε πληγή  της ψυχής σου. 



Τελευταία έφτιαξες και ένα άλλο κουτί αυτό του έρωτα,κάθε φορά που η καρδιά σου πετούσε που γελούσε που ένιωθε αμέσως άνοιγες το κουτί να βάλεις μέσα τον έρωτα που έβλεπες να έρχεται 

Αχ πόσο φοβοσουν να νοιώσεις πόσο φοβοσουν να δεις τον έρωτα 

Να χαρείς τις λύπες και να θυμάσαι με χαμόγελα τις αναμνήσεις 

Και έτσι σταμάτησες να ζεις...

Περιπλανιοσουν σε σταυροδρόμια που δεν ήταν για εσένα 

Σε ανθρώπους που ήταν για λίγο για να πάρεις επιβεβαίωση 

Και ξαφνικά όλα τα κουτιά άνοιξαν δεν είχες βάλει διπλή κλειδαριά

Και άρχισαν να τρέχουν οι αναμνήσεις να χορεύουν με την λύπη 

Και άρχισε ο έρωτας να χοροπηδάει που βγήκε από το κουτί να δίνει μάχη να βγει στο προσκήνιο

Και εσύ??

Εσύ δεν μπορείς να σταματήσεις το ποτάμι που κυλάει με μανία 

Δεν μπορείς να βάλεις φρένο σε όσα έζησες η σε όσα φοβήθηκες να ζήσεις 

Και ήρθε η ώρα Ναι ήρθε 

Να πεις όλα τα ανείπωτα τσ καλά κρυμμένα μυστικά σου 

Να χαρείς 

Να αγαπήσεις. Να νιώσεις 

Να πεις Ευχαριστώ σε όλες τις αναμνήσεις 

Να πεις στις λύπες να σταματήσουν τον χορό γιατί είσαι δυνατός 

Και να δεις τον έρωτα που τόσο φοβήθηκες 

Αγαπά δυνατά η ζωή είναι λιγη και λήγει 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΒΕ

Καλως την ...Γεια σας πως απο εδω ε??? ειπα να ασχοληθω παλι με πραγματα που με χαλαρωνουν ,με τους φιλους μου,με ταξιδια,με εμενα ,με τα παιδια μου  Οταν συμβαινουν μεγαλα γεγονοτα στην ζωη μου συνηθως αρχιζω να κανω ονειρα ,...ονειρα??? ναι ονειρα Σκεφτομαι τα παιδια μου πως θα ειναι σε 5 χρονια πωε θα ειμαι εγω ,ονειρα θετικα και συνηθως στις μεγαλες αναμπουμπουλες της ζωης μου τρεχω ,φευγω να ηρεμησω  Ετσι πριν ενα χρονο εφυγα για ρωμη ναι και εκει εκανα το κλικ που λεω εγω και οι φιλοι μου γελανε και ομως το κλικ ειναι μεγαλειωδες.... κλικ κλικ κλικ και αλλαζεις σελιδα δεν ξεχνας αλλα δεν λησμονεις κιολας ,δεν ξε-αγαπας ,δεν μαλωνεις πλεον την καρδια σου,δεν γκρεμιζεις τα ονειρα σου.. Ετσι και τωρα σε μια ιδιαιτερη πρωσοπικη μου στιγμη φευγω..παιρνω λιγα πραγματα και φευγω μαζι με τα παιδια... Και ονειρευομαι ,αλλα αυτη την φορα τα ταξιδια του μυαλου μου ειναι πριβε με λιγους μονο φιλους που θα βρω σε αυτο το ταξιδι οχι κολλητους που θα πρεπει να μιλαω.... αλλα φιλο

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου

Tα αγαπημένα μουυυυυυυυ    1.Αργυρος17/9  στο Λυκαβηττό .. απο τα πιο αγαπημένα τραγούδια,    (Θα έχεις μάθει πως περνώ ξέρω πως όλα σου τα λένε θα σου 'χουν πει πως αντιδρώ πως δεν μιλιέμαι. Θα έχεις μάθει δεν μπορεί πως ξαφνικά όλοι μου φταίνε είναι που μου 'λειψες πολύ κατάλαβέ με, κατάλαβέ με. Είναι που ακόμα σ' αγαπώ όσο παράξενο και να 'ναι οι αναμνήσεις μας βουνό με ξεπερνάνε.)    2 .φλαφι κουβερτες χουχουλιαρικες και ενα ποτηρι κρασι στο χερι   3. περπάτημα και κουβέντα χωρις τελειωμό   4. guess sexy skin δώδιμες νότες από κόκκινα μούρα, τουμπερόζα και καραμέλα Άρωμα: Λουλουδάτο, φρουτώδες αρωματικό mist. Νότες κορυφής: Ροζ γκρέιπφρουτ, Νερομέντα, Κόκκινα μούρα. Νότες μέσης: Άνθη ροδακινιάς, Τουμπερόζα, Γάλα αμυγδάλου. Νότες βάσης: Σανταλόξυλο, Καραμέλα, Ρούμι . 5 .φλάφυ φιόγκοι στα μαλλιά 6. σαμπό η αλλιως ξύλινα τσόκαρα 7.γυαλια μυωπίας 8 .και αλλο αγαπημένο τραγουδι Όλο τον κόσμο γύρισα μ α μόνο ετούτο ξέρω εγώ χωρίς εσένα

Ελπιδα tour

 Μια από τις ωραιότερες βραδιές εχτές στο Λυκαβηττό  Ένα κατάμεστο Λυκαβηττό στους ήχους του Κωνσταντίνου Αργυρού Γιατί πάντα θα υπάρχει ελπίδα  Και όπου υπάρχει ελπίδα, υπάρχει αγάπη  Και όταν υπάρχει αγάπη κινείς γη και ουρανό για να επιτυχείς Ότι φτάνει το χέρι σου και ακόμη παραπανω Και αν δεν μπορείς απλά χαμογελάς Γιατί έχεις προσπαθήσει