Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγαπη ειναι να θελω τα ματια σου να γελανε ας μην κοιτανε εμενα.......

Δεν θέλω να με αγαπήσεις. Δεν θέλω να με ερωτευτείς, ούτε όρκους και λόγια μεγάλα να πούμε. Ξέρω, θα πληγωθείς πάλι, ξέρεις ότι θα σε πληγώσω για άλλη μια φορά. Δεν θέλω να περπατήσεις στο σταυροδρόμι μου, ούτε να μπεις στο μονοπάτι μου. Δεν θέλω να μου πεις ότι με αγαπάς, ούτε εγώ να σου πω πως δεν μπορώ χωρίς εσένα. Ξέρεις πως θα καταλήξουμε πάλι. Εγώ να προσπαθώ για μια χαμένη παρτίδα στα χαρτιά και εσύ να βάζεις τα λόγια σου σε σιωπή και το μυαλό σου σε ησυχία. Εσύ μπερδεμένος και εγώ με τόσα που έκανα, σε ανακάτωνα, δεν μπόρεσα να γλυκάνω την ψυχή σου.
Άραγε προσπάθησα ή σε μπέρδευα και άλλο; Φτιάξαμε στα μέτρα μας μια αγάπη. Φοβήθηκες πολύ, φοβήθηκα και εγώ. Σε τρόμαξε όλο αυτό, σε τρόμαξα και εγώ. Πήγαμε κόντρα στο λάθος χρόνο που συναντηθήκαμε, αλλά ποιος μπορεί να τα βάλει με τις ανασφάλειες και την βαβούρα του μυαλού μας; Καταλήξαμε ότι ο καθένας μας πρέπει να είναι καλά όπου είναι, σε όποια αγκαλιά βρίσκεται και με όποια αγάπη περιπλανιέται η ψυχή του και αυτό είναι αληθινή αγάπη. Μακριά από εγωισμούς, μακριά από ανασφάλειες.
Απόψε όμως που σφήνωσες στο μυαλό μου. Δεν θέλω να μου πεις ότι με αγαπάς. Δεν θέλω να σε διώξω. Θέλω μια αγκαλιά και να  μου κρατήσεις συντροφιά αυτό το βράδυ. Αύριο το πρωί σου υπόσχομαι θα είμαστε πάλι δυο ξένοι. Θα σε αφήσω να γυρίσεις σε άλλες αγκαλιές. Θα με αφήσεις να γυρίσω πίσω στη ζωή μου… Μόνο κάνε μου την χάρη και μείνε μαζί μου αγκαλιά για απόψε το βράδυ. Δεν ζητάω πολλά, δεν ζητιανεύω την αγάπη. Θέλω να είσαι καλά όπου είσαι, με όποια είσαι. Να γελάει η ψυχή σου και να πετάνε σπίθες τα μάτια σου από ευτυχία. Αυτό είναι αγάπη….

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΒΕ

Καλως την ...Γεια σας πως απο εδω ε??? ειπα να ασχοληθω παλι με πραγματα που με χαλαρωνουν ,με τους φιλους μου,με ταξιδια,με εμενα ,με τα παιδια μου  Οταν συμβαινουν μεγαλα γεγονοτα στην ζωη μου συνηθως αρχιζω να κανω ονειρα ,...ονειρα??? ναι ονειρα Σκεφτομαι τα παιδια μου πως θα ειναι σε 5 χρονια πωε θα ειμαι εγω ,ονειρα θετικα και συνηθως στις μεγαλες αναμπουμπουλες της ζωης μου τρεχω ,φευγω να ηρεμησω  Ετσι πριν ενα χρονο εφυγα για ρωμη ναι και εκει εκανα το κλικ που λεω εγω και οι φιλοι μου γελανε και ομως το κλικ ειναι μεγαλειωδες.... κλικ κλικ κλικ και αλλαζεις σελιδα δεν ξεχνας αλλα δεν λησμονεις κιολας ,δεν ξε-αγαπας ,δεν μαλωνεις πλεον την καρδια σου,δεν γκρεμιζεις τα ονειρα σου.. Ετσι και τωρα σε μια ιδιαιτερη πρωσοπικη μου στιγμη φευγω..παιρνω λιγα πραγματα και φευγω μαζι με τα παιδια... Και ονειρευομαι ,αλλα αυτη την φορα τα ταξιδια του μυαλου μου ειναι πριβε με λιγους μονο φιλους που θα βρω σε αυτο το ταξιδι οχι κολλητους που θα πρεπει να μιλαω.... αλλα φιλο

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου

Tα αγαπημένα μουυυυυυυυ    1.Αργυρος17/9  στο Λυκαβηττό .. απο τα πιο αγαπημένα τραγούδια,    (Θα έχεις μάθει πως περνώ ξέρω πως όλα σου τα λένε θα σου 'χουν πει πως αντιδρώ πως δεν μιλιέμαι. Θα έχεις μάθει δεν μπορεί πως ξαφνικά όλοι μου φταίνε είναι που μου 'λειψες πολύ κατάλαβέ με, κατάλαβέ με. Είναι που ακόμα σ' αγαπώ όσο παράξενο και να 'ναι οι αναμνήσεις μας βουνό με ξεπερνάνε.)    2 .φλαφι κουβερτες χουχουλιαρικες και ενα ποτηρι κρασι στο χερι   3. περπάτημα και κουβέντα χωρις τελειωμό   4. guess sexy skin δώδιμες νότες από κόκκινα μούρα, τουμπερόζα και καραμέλα Άρωμα: Λουλουδάτο, φρουτώδες αρωματικό mist. Νότες κορυφής: Ροζ γκρέιπφρουτ, Νερομέντα, Κόκκινα μούρα. Νότες μέσης: Άνθη ροδακινιάς, Τουμπερόζα, Γάλα αμυγδάλου. Νότες βάσης: Σανταλόξυλο, Καραμέλα, Ρούμι . 5 .φλάφυ φιόγκοι στα μαλλιά 6. σαμπό η αλλιως ξύλινα τσόκαρα 7.γυαλια μυωπίας 8 .και αλλο αγαπημένο τραγουδι Όλο τον κόσμο γύρισα μ α μόνο ετούτο ξέρω εγώ χωρίς εσένα

Ελπιδα tour

 Μια από τις ωραιότερες βραδιές εχτές στο Λυκαβηττό  Ένα κατάμεστο Λυκαβηττό στους ήχους του Κωνσταντίνου Αργυρού Γιατί πάντα θα υπάρχει ελπίδα  Και όπου υπάρχει ελπίδα, υπάρχει αγάπη  Και όταν υπάρχει αγάπη κινείς γη και ουρανό για να επιτυχείς Ότι φτάνει το χέρι σου και ακόμη παραπανω Και αν δεν μπορείς απλά χαμογελάς Γιατί έχεις προσπαθήσει