Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

My Bullet journal,σκεψεις &αγαπημενα


BULLET JOURNAL

 Ο στόχος του είναι να σας βοηθήσει να οργανώσετε όλες σας τις υποχρεώσεις, τις λίστες, τις ανάγκες σας, πράγματα που έχετε να κάνετε, προθεσμίες που πρέπει να προλάβετε…  έχετε όλα μαζεμένα και τακτοποιημένα. Όπως καταλαβαίνετε, είναι ένα σύστημα που καλύπτει τις δικές σας ανάγκες και τα θέλω. Έτσι μπορείτε να το φέρετε στα μέτρα σας και να το προσαρμόσετε όπως σας βολεύει καλύτερα. 


Όλα ξεκίνησαν από τον Ryder Caroll, ο οποίος είναι ο πατέρας του Bullet Journaling (ή BuJo για συντομία) και εμπνευστής του συστήματος. Όταν ο Ryder Carroll ήταν σε αναζήτηση ενός συστήματος οργάνωσης, ήθελε κάτι απλό για να παρακολουθεί όλα όσα είχε να κάνει μέσα στην ημέρα του και τον μήνα. Ήθελε ένα τετράδιο για να αποθηκεύσει ό, τι ήταν σημαντικό στη ζωή του. Αλλά με οργανωμένο τρόπο. Το σύστημα έπρεπε να είναι ευέλικτο και να συγχωρεί όλα τα λάθη που ενδεχομένως έκανε. Ο Ryder πήρε αυτό που δημιούργησε (και ό,τι δούλεψε για αυτόν) και το μετέτρεψε στο σύστημα Bullet Journaling.

μετά από διάφορα που αγόρασα ,κατέληξα σε ένα που μου άρεσε περισσότερο από όλα 

Όσες φορές προσπάθησα να κάνω πλάνο ημέρας η μήνα η με ότι θέλω να αγοράσω η να ψωνίσω πότε δεν το πετύχαινα ,οπότε βασιζόμουν πάντα στην μνήμη μου  

Με αυτό το bullet journal που αγόρασα νοιώθω ότι έχω μια τάξη (εντάξει μη τα παραλέω προσπαθώ να μπω σε τάξη) 

 



ΣΚΕΨΕΙΣ
Ενα βιβλίο που 'ηθελα πολύ  αλλα και φοβόμουν ΕΙΝΑΙ αυτο

Ένα σκληρό και ταυτόχρονα εύθραυστο «παραμύθι» για δύο που απ’το πρώτο δευτερόλεπτο έμοιαζαν ένα.

Ο πρωταγωνιστής μας, προσπαθώντας να δημιουργήσει έναν βαθύτερο τρόπο επικοινωνίας με τη μούσα του, αποφασίζει να της γράφει αδιαλείπτως κάθε μέρα στο δικό τους χρόνο.

Μία ιστορία 365 ημερών βασισμένη σε αληθινά γεγονότα.

Το αγόρασα και διάβαζω αραία και που τις σελίδες του με φοβίζει αυτός ο έρωτας δεν ξέρω αν θα τον άντεχα 

,πάλιοτερα τον απόζητησα αυτο τον έρωτα , αλλα όλο αυτό το συναίσθημα ηταν τοο much για εμένα 



Μεγαλώνω και αρχίζω να φοβάμαι τον χρόνο που περνάει , δεν ξέρω ακριβώς τι φοβάμαι
τον θάνατο"η οτι δεν ε΄χω ζήσει οσα θα η΄θελα να ζήσω 

Μεγαλώνω, μαμά, κι οι φίλοι λιγοστεύουν. Άρχισαν να μετριούνται σε όσους χαίρονται με τη χαρά μου και σπαράζουν περισσότερο κι από μένα με τη λύπη μου. 

Νόμιζα πως οι φίλοι έχουν τη δύναμη να σε κρατάνε για πάντα παιδί – εκτός κι αν χαθούν. Και φοβάμαι, μαμά, εσύ το ξέρεις καλύτερα, ήταν πάντοτε ο εφιάλτης μου να μη με αγαπάνε όσοι αγαπώ. 

Ειναι η περίοδος που θα ήθελα να είμαι παιδί ,να κουρνιάζω στην μαμά μου ,να φωναζω ΜΑΜΑ ΠΟΥ ΕΣΑΙ??ανα 5 λεπτα,και εκείνη με υπομονή να μου απαντάει στην κουζίνα αγάπη μου,εδω μωρό μου,

δίπλα σου κοριτσάκι μου ,ποσο μου λείπει αυτό το νοιάξιμο η ανεμελιά ,η αγκαλιά χωρίς όρια χωρίς δόλο χωρίς προυποθέσεις 

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ

2 τραγούδια αγάπησα αυτον το μήνα 

και παίζουν  κάθε μέρα ίσως είναι και το Mood 


Αν δεν έχεις δει θολά τα αυτοκίνητα
τις ταμπέλες να χορεύουν στον δρόμο
αν δεν είδες τα φανάρια ακίνητα
αν δεν έγειρες στου φίλου τον ώμο.

Αν δεν ένιωσες ποτέ το ξημέρωμα
να γυρίζει όλος ο κόσμος μαζί σου
αν δεν σου έπεσε ένα δάκρυ στο πάτωμα
δεν αγάπησες ποτέ στην ζωή σου,
αν δεν σου έπεσε ένα δάκρυ στο πάτωμα

δεν αγάπησες ποτέ στην ζωή σου.

επίσης στο ίδιο mood αλλα πολύ  αγαπημένοοοο


Για στάσου λίγο μείνε εδώ να κοιταχτούν τα βλέμματά μασΚαινούρια γη κι έναν θεό να βρω για να στηρίξω τα όνειρά μασΓια στάσου λίγο πάρ' το αλλιώσ γίνε λιγάκι ειλικρινήσΕίμαι λιγάκι δύσπιστοσ μου λεσ μα εσύ δεν ξέρεισ ν' ανοιχτείσΓια στάσου λίγο μη μουτρώνεισ δε σου γκρινιάζω να χαρείσΜάθε λίγο να υποχωρείσ νιώθει η καρδιά μου τόσο μόνη
Έλα να γίνουμε ένα φωτιά στα φρέναΜην το κάνεισ θέμα που στο ζητάωΓιατί χωρίσ εσένα ζωή σαν ψέμαΔεν θέλω άλλο με μέτρο να σ' αγαπάω
Για στάσου λίγο τι φοβάσαι παλιέσ αγάπεσ μη κοιτάσΤο παρελθόν σου σε τρομάζει μα εγώ είμαι εδώ για να γελάσΜπορείσ να κλάψεισ και αν θεσ γι' αυτά που χάσαμε οι δυο μασΌταν μαλώνουμε λεπίδεσ οι στιγμέσ μετρώ στιγμέσ στο θάνατό μασΔύο αντίθετεσ φωνέσ συγκρουόμαστε μεσ στο θυμό μασΜα σ' αγαπάω και μ' αγαπάσ κι έτσι κυλάει τ' όνειρό μασ
Έλα να γίνουμε ένα φωτιά στα φρέναΜην το κάνεισ θέμα που στο ζητάωΓιατί χωρίσ εσένα ζωή σαν ψέμαΔεν θέλω άλλο με μέτρο να σ' αγαπάω
Και αν σου φάνηκαν αυτοί οι μήνεσ πιο “τησ πλάκασ"Και αν φέρθηκα λιγάκι σαν μα άλλον εσύΤώρα είσαι αλλού είσαι αλλού καρδιά μου
Ασ' τουσ κανόνεσ σου σου τρώνε τα χρόνια σουΚαι χάνεισ τη στιγμή και τώρα εσύΣ' άλλον μιλάσ και άλλον φιλάσ όπωσ σ' το ‘μαθα εγώΜπροστά να κοιτάσ μια φορά μου ‘χεσ πει
 
ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙΣ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΒΕ

Καλως την ...Γεια σας πως απο εδω ε??? ειπα να ασχοληθω παλι με πραγματα που με χαλαρωνουν ,με τους φιλους μου,με ταξιδια,με εμενα ,με τα παιδια μου  Οταν συμβαινουν μεγαλα γεγονοτα στην ζωη μου συνηθως αρχιζω να κανω ονειρα ,...ονειρα??? ναι ονειρα Σκεφτομαι τα παιδια μου πως θα ειναι σε 5 χρονια πωε θα ειμαι εγω ,ονειρα θετικα και συνηθως στις μεγαλες αναμπουμπουλες της ζωης μου τρεχω ,φευγω να ηρεμησω  Ετσι πριν ενα χρονο εφυγα για ρωμη ναι και εκει εκανα το κλικ που λεω εγω και οι φιλοι μου γελανε και ομως το κλικ ειναι μεγαλειωδες.... κλικ κλικ κλικ και αλλαζεις σελιδα δεν ξεχνας αλλα δεν λησμονεις κιολας ,δεν ξε-αγαπας ,δεν μαλωνεις πλεον την καρδια σου,δεν γκρεμιζεις τα ονειρα σου.. Ετσι και τωρα σε μια ιδιαιτερη πρωσοπικη μου στιγμη φευγω..παιρνω λιγα πραγματα και φευγω μαζι με τα παιδια... Και ονειρευομαι ,αλλα αυτη την φορα τα ταξιδια του μυαλου μου ειναι πριβε με λιγους μονο φιλους που θα βρω σε αυτο το ταξιδι οχι κολλητους που θα πρεπει να μιλαω.... αλλα φιλο

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου

Tα αγαπημένα μουυυυυυυυ    1.Αργυρος17/9  στο Λυκαβηττό .. απο τα πιο αγαπημένα τραγούδια,    (Θα έχεις μάθει πως περνώ ξέρω πως όλα σου τα λένε θα σου 'χουν πει πως αντιδρώ πως δεν μιλιέμαι. Θα έχεις μάθει δεν μπορεί πως ξαφνικά όλοι μου φταίνε είναι που μου 'λειψες πολύ κατάλαβέ με, κατάλαβέ με. Είναι που ακόμα σ' αγαπώ όσο παράξενο και να 'ναι οι αναμνήσεις μας βουνό με ξεπερνάνε.)    2 .φλαφι κουβερτες χουχουλιαρικες και ενα ποτηρι κρασι στο χερι   3. περπάτημα και κουβέντα χωρις τελειωμό   4. guess sexy skin δώδιμες νότες από κόκκινα μούρα, τουμπερόζα και καραμέλα Άρωμα: Λουλουδάτο, φρουτώδες αρωματικό mist. Νότες κορυφής: Ροζ γκρέιπφρουτ, Νερομέντα, Κόκκινα μούρα. Νότες μέσης: Άνθη ροδακινιάς, Τουμπερόζα, Γάλα αμυγδάλου. Νότες βάσης: Σανταλόξυλο, Καραμέλα, Ρούμι . 5 .φλάφυ φιόγκοι στα μαλλιά 6. σαμπό η αλλιως ξύλινα τσόκαρα 7.γυαλια μυωπίας 8 .και αλλο αγαπημένο τραγουδι Όλο τον κόσμο γύρισα μ α μόνο ετούτο ξέρω εγώ χωρίς εσένα

welcome to rome

Ταξιδια και παλι ταξιδια αυτη ειναι η κληρονομια μας περα απο τις αρχες που θα δωσουμε στα παιδια μας,τον σεβασμο και τις αξιες μεγαλο μερος της κληρονομιας μας ειναι τα ταξιδια που θα κάνουμε μαζί τους ,οι αναμνησεις που θα αποκτήσουν, η εξερεύνηση, το πάθος και η χαρά που θα αποκτήσουν για κάθε νέα πόλη που ανακαλύπτουν για πρώτη φορά Καπως ετσι ξεκινησε μετα την Γαλλια η σκεψη να παμε στην ρωμη ,ετοιμοιιιιιιι ! Έτοιμοι για αναχώρηση; ???????? Απο τι να ξεκινησω ,τα αξιοθεατα ,το φαγητο?το περπατημα(χασαμε απο 2 κιλα ο καθενας 25,000 βηματα την ημερα........νατασαααα ακους??) απο τα ψωνια ??ωχ παναγια μου ποσες μαρκες ?ποσα ρουχα?καλλυντικα απο το κρασι και την μοτσαρελα? η το προσουτο 4 μερες ,νομιζω ηταν απο τις καλυτερες ,ρωμη και Γαλλια αν θα μπορουσα ομως να αγαπησω μια πολη αυτη ειναι η ρωμη i am in love with rome ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ #1 ΦΟΝΤΑΝΑ ΝΤΙ ΤΡΕΒΙ / FONTANA DI TREVI φοντάνα ντι τρέβι #2 Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ #3 PIAZZA NAVONA # 4 ΒΙΛΑ ΜΠΟ