Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Eνα γιατι?παντα θα υπαρχει


 συχναζεις στο μικρο καφε



Λόγια που μου είπες
μην τα ξανά λες
όλα τα θυμάμαι
έσπασαν οι λύπες
κι έγιναν πολλές
ξέχνα τες και πάμε
χωριστά.

Δε θα σ’ έχω φίλο
θα ‘χουμε χαθεί
μ’ άλλους θα μιλάμε
πράσινο σαν μήλο
τ’ αύριο θα ‘ρθει
τρέξε να το φάμε
χωριστά.

Θα περάσει ένας μήνας

θα περάσει κι ένας χρόνος
ίδιο κλάμα, ίδιος πόνος
χωριστά.

Θα περάσει ένας αέρας
και θα σκίσει το μετάξι
που θα το `χουμε κοιτάξει
χωριστά.

Θα περάσει μια ιδέα
ένας φόβος κι ένα χάδι
θα μας βάλουν στο σημάδι
χωριστά.

Θα περάσει κι ένα χέρι
και τα μάτια θα μας κλείσει
και θα τα `χουμε όλα ζήσει
χωριστά.

Ένα γιατί πάντα θα υπαρχει?δεν κλείνουν εύκολα οι πληγές ,κυρίως όταν έχουν ανοίξει από κουτσομπολια,λογια ,εμμονες και λαθος ανθρωπους που αντι να δινουν χειρα βοηθειας ριχνουν αλατι στις πληγες μας 

 Ενα λυπαμαι πάντα θα υπάρχει γιατί κάποιοι δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν την αγάπη και έδωσαν πόνο και θλίψη σε αυτούς που δεν το αξίζαν ψέματα και κακότροπες συμπεριφορές 

Ένα ίσως θα υπάρχει πάντα ότι θα έρθει η μέρα που ο καθένας θα αναλογιστεί τα λάθη του και θα πάρει αγκαλιά αυτό που του αξιζει,αλλος την μοναξια,αλλος την απομόνωση και ο τυχερός την αγάπη 

Ένα μπορεί πάντα θα υπάρχει ότι οι ψυχές που αγαπιούνται θα συναντηθούν σε μια άλλη ζωή μακριά από τοξικότητα και κακία 

Ένα κρίμα πάντα θα υπάρχει που την εύκολη στιγμή την έκανες δύσκολη και αντί να πιάσεις την ευκαιρία να τα αλλάξεις όλα έκανες τα πάντα για να τα χαλάσεις όλα 

Ένα μπράβο Πάντα θα υπάρχει γεμάτο στεναχώρια για όλα όσα ήξερες μόνο εσύ αλλά τελικά δεν τα αγαπησες και δεν τα κράτησες μόνο για εσένα φρόντισες περίτεχνα να μαθευτούν έτσι νόμιζες θα με εκδικηθεις?θα με βλάψεις θα με διώξεις μακριά??και να ταν αληθεια ,αχχ αυτη η φαντασια πλαθει και πλεκει ,οριζει ζωες ..κρατάω ότι μου είπες επισφραγιστο μυστικο μόνο για μένα και αυτό λέγεται ΜΠΕΣΑ  

Σε βαφτίζω ανάμνηση και όχι απουσία λοιπόν και πορεύομαι μόνη μου πλέον αγαπάω την μοναξιά μου ,την γουστάρω....περνάω καλά μαζί της  

Καθαρή τύχη που επέζησα ,από τόσους κολακες,και ναρκισσιστές γύρω μου  

Ήρθαν σαν αερικά και φεύγαν ανεμοστρόβιλοι  

Σκόρπισαν στον αέρα τύψεις ,λόγια πάθη και ενοχές   

Καθαρή τύχη φίλε μου 

 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρουμε να δουμε στο σχολιο σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΒΕ

Καλως την ...Γεια σας πως απο εδω ε??? ειπα να ασχοληθω παλι με πραγματα που με χαλαρωνουν ,με τους φιλους μου,με ταξιδια,με εμενα ,με τα παιδια μου  Οταν συμβαινουν μεγαλα γεγονοτα στην ζωη μου συνηθως αρχιζω να κανω ονειρα ,...ονειρα??? ναι ονειρα Σκεφτομαι τα παιδια μου πως θα ειναι σε 5 χρονια πωε θα ειμαι εγω ,ονειρα θετικα και συνηθως στις μεγαλες αναμπουμπουλες της ζωης μου τρεχω ,φευγω να ηρεμησω  Ετσι πριν ενα χρονο εφυγα για ρωμη ναι και εκει εκανα το κλικ που λεω εγω και οι φιλοι μου γελανε και ομως το κλικ ειναι μεγαλειωδες.... κλικ κλικ κλικ και αλλαζεις σελιδα δεν ξεχνας αλλα δεν λησμονεις κιολας ,δεν ξε-αγαπας ,δεν μαλωνεις πλεον την καρδια σου,δεν γκρεμιζεις τα ονειρα σου.. Ετσι και τωρα σε μια ιδιαιτερη πρωσοπικη μου στιγμη φευγω..παιρνω λιγα πραγματα και φευγω μαζι με τα παιδια... Και ονειρευομαι ,αλλα αυτη την φορα τα ταξιδια του μυαλου μου ειναι πριβε με λιγους μονο φιλους που θα βρω σε αυτο το ταξιδι οχι κολλητους που θα πρεπει να μιλαω.... αλλα φιλο

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου

Tα αγαπημένα μουυυυυυυυ    1.Αργυρος17/9  στο Λυκαβηττό .. απο τα πιο αγαπημένα τραγούδια,    (Θα έχεις μάθει πως περνώ ξέρω πως όλα σου τα λένε θα σου 'χουν πει πως αντιδρώ πως δεν μιλιέμαι. Θα έχεις μάθει δεν μπορεί πως ξαφνικά όλοι μου φταίνε είναι που μου 'λειψες πολύ κατάλαβέ με, κατάλαβέ με. Είναι που ακόμα σ' αγαπώ όσο παράξενο και να 'ναι οι αναμνήσεις μας βουνό με ξεπερνάνε.)    2 .φλαφι κουβερτες χουχουλιαρικες και ενα ποτηρι κρασι στο χερι   3. περπάτημα και κουβέντα χωρις τελειωμό   4. guess sexy skin δώδιμες νότες από κόκκινα μούρα, τουμπερόζα και καραμέλα Άρωμα: Λουλουδάτο, φρουτώδες αρωματικό mist. Νότες κορυφής: Ροζ γκρέιπφρουτ, Νερομέντα, Κόκκινα μούρα. Νότες μέσης: Άνθη ροδακινιάς, Τουμπερόζα, Γάλα αμυγδάλου. Νότες βάσης: Σανταλόξυλο, Καραμέλα, Ρούμι . 5 .φλάφυ φιόγκοι στα μαλλιά 6. σαμπό η αλλιως ξύλινα τσόκαρα 7.γυαλια μυωπίας 8 .και αλλο αγαπημένο τραγουδι Όλο τον κόσμο γύρισα μ α μόνο ετούτο ξέρω εγώ χωρίς εσένα

Ελπιδα tour

 Μια από τις ωραιότερες βραδιές εχτές στο Λυκαβηττό  Ένα κατάμεστο Λυκαβηττό στους ήχους του Κωνσταντίνου Αργυρού Γιατί πάντα θα υπάρχει ελπίδα  Και όπου υπάρχει ελπίδα, υπάρχει αγάπη  Και όταν υπάρχει αγάπη κινείς γη και ουρανό για να επιτυχείς Ότι φτάνει το χέρι σου και ακόμη παραπανω Και αν δεν μπορείς απλά χαμογελάς Γιατί έχεις προσπαθήσει