Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012

smart styling -αλλαξτε τα παλια σας t-shirt

και ομως η φιλη μου η ελενη μου εδωσε εκπληκτικες ιδεες για αλλαγες των παλιων t-shirt
μη πετατε τιποτα απλα ξαναφτιαξτε τα
η απλα δωστε τα στη ελενη να τα ξαναφτιαξει -που εκτος απο το styling ασχολειται με οποιαδηποτε τροποποιηση θελετε σε t-shirt
δηλαδη μπορειτε να παρετε ενα φτηνο και απλο t shirt και η ελενη να το μετατρεψει σε σουπερ κομματι.......
και επισης να εχετε και συμβουλες styling τι θα συνδυασετε με τι
τα ρουχα της γκαρνταροπας σας πως μπορειτε να τα αλλαξετε η πως να τα συνδυασετε

για κοιταξτε μερικες δουλειες της
εγω ενθουσιαστηκα με αυτο
η δαντελα που εχει πισω το κοψιμο ειναι απλα σουπερ
αυτο επισης μου αρεσε απιστευτα γιατι η δαντελα στη μεση φορωντας την μοιαζει με ζωνη και ειναι τελεια

αυτο επισης ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου............
η ελενη εχει απιστευτα πολλα t shirts απλα εβαλα ενδεικτικα μερικα κομματια
οποιες θελετε συμβουλες η απλα αλλαγες
επικοινωνηστε στο epapaki@hotmail.com
η απλα καντε φιλη την ελενη στο fb

Eleni Lakoumenta

και πειτε της για οτι θελετε θα σας βοηθησει
φιλια ελενη μου τελεια τα κομματια σου

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια για το blog! Αξίζει το βραβείο Liebster Award εδώ http://childandplay.blogspot.se/2012/10/child-and-play-received-its-first-award.html

    Καλλιόπη εκ μέρους του Child and Play

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα χαρουμε να δουμε το σχολιο σας