Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ...


ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ

Αισθάνομαι ασφάλεια όταν είμαι δίπλα σου! 

 
 

  

• Είσαι ότι πιο όμορφο μου έχει συμβεί στη ζωή μου... 

 
 

  

• Αισθάνομαι περήφανη για σένα.... 

 
 

  

• Όταν είμαι μαζί σου , δεν υπάρχει οποιοδήποτε άλλο μέρος στο κόσμο που θα ήθελα να βρίσκομαι... 

 
 

  

Ευχαριστώ..... 

 
 

  

• Είσαι ο καλύτερος....! 

 
 

  

• Σε σκέφτομαι συνέχεια... 

 
 

• Μου λείπεις... 

  

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ............!! 

 
 Λέξεις που θέλουμε να ακούσουμε ,λέξεις που σου κόβουν την ανάσα σε κάνουν να ζεις από την αρχή σε όποια ηλικία και να είσαι 

άλλωστε η ηλικία είναι μόνο ένας αριθμός 

 Πόσες φορές τις ξεστομίσαμε και φάγαμε τις συνέπειες αμάσητες τις κατάπιαμε χωρίς νερό 

και πόσες  

τις ακούσαμε τόσο μελωδικά στα αυτιά μας ,χαρά και ανάταση ψυχής και ξαφνικά έρχεται η πτώση ...ήταν μόνο  κούφιες λέξεις? Χωρίς πράξεις και ένα γιατί δεν απαντήθηκε ποτέ 

και ένα γιατί  που το ήξερες από την αρχή αλλά δεν μπορούσες να κάνεις πίσω 

ένα γιατί που απαντήθηκε πολλές φορές αλλά εσύ αρνιόσουν να δεις την αλήθεια  

γιατί έπρεπε...? 

λόγω έλλειψης ....? 

γιατί δεν υπήρξε ποτέ αληθινό συναίσθημα ? 

λόγω έλλειψης...λόγω έλλειψης....λόγω έλλειψης 

-έλλειψης ??τι τους έλειπε?(απορεί η καρδιά  ) 

-συναισθηματική νοημοσύνη (πετάγεται η λογική) 

-φεύγω τότε είμαι αποφασισμένη (είπε η καρδιά) 

« 

αντίο»… 

Κι ήταν αυτή η αρχή μιας ζωής που δεν θέλω να ζήσω… χωρίς εσένα… 

  

(σκέφτηκε η λογική και ταράχτηκε) αλλά δεν θα κάνω τίποτα για αυτό πως μπορώ να κάνω φοβαμαι ,πάντα οι άλλοι φταίνε για το πως με κάνουν να αισθάνομαι ,οχι εγώ 

.Κατηγορείς άλλους για το πως σε  κάνουν να αισθάνεσαι??(σκέφτηκε αμέσως η καρδιά) 

Κάνεις γρήγορες υποθέσεις και τις τιμάς σθεναρά? 

Κρατάς μνησικακίες ?δεν ξεχνάς ποτέ τα λάθη των άλλων ?κάθε φορά τα φέρνεις στο φως , σε κάθε διαφωνία 
 

για λίγο χρειάστηκε να σκεφτεί η λογική η απάντηση ήταν ναι σε όλα 

και τελικά τι? Έχω αυτό το σύνδρομο ?πως λέγεται έλλειψη συναισθηματικής νοημοσύνης 

γέλασε δυνατά η καρδιά 

-δεν είναι σύνδρομο είπε με γέλια στην λογική, 

έλα και ψάξε με... ψάξε βαθιά μέσα μου και θα βρεις τις λύσεις  

-μόνο αν ακουμπήσεις πάνω μου είπε η καρδιά θα μάθεις να ζεις..

θα μάθεις να αγαπάς χωρίς όρια , ας πληγωθείς θα ξανασηκωθείς ,θα ζήσεις με πάθος .. 

ψάξε μέσα σου θα βρεις τις λύσεις 

 
 

Αντίο»… 

Κι ήταν αυτή η αρχή μιας ζωής που δεν θέλω να ζήσω… χωρίς εσένα… 

 

 


 

Σχόλια

  1. Ματωνουν οι σκέψεις σαν άλλον λατρέψεις
    Τι ωραίο τραγούδι ματιά μου
    Τι ωραίο κείμενο
    Κατάθεση
    Αναταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KAI ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ .......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες λέξεις, που γίνονται σπουδαίες όταν βγαίνουν μόνο μια φορά από το στόμα μας και τις ακούει μόνο ένας άνθρωπος. Θα μου επιτρέψεις όμως να πω ότι η επίκληση της "Λογικής" είναι η ευκολότερη δικαιολογία για όσους φοβήθηκαν, όσους απέτυχαν, όσους δεν θέλησαν ποτέ να παραδεχτούν τα λάθη τους. Και βάζω εισαγωγικά γιατί δε νοείται να αγαπάς κάποιον και να μη θέλεις να είσαι μαζί του και αυτό να το λες "Λογική".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο αν ο άλλος ακουμπήσει στην καρδιά σου και δει αλήθειες η λογική βγάζει τον σκασμο

      Διαγραφή
    2. Ομορφες λεξεις που καλο ειναι να λεμε σε οσους αγαπάμε
      Λογική στο συναίσθημα δεν υπάρχει
      Όταν όμως μέσα από τα λάθη μας μαθαίνουμε και ζητάμε συγχώρεση και ο άλλος δεχτεί το συγνώμη καταλάβει την μη πρόθεση κακιάς την αγάπη τότε το πισωγύρισμα στα λάθη και η επίκληση τους είναι φόβος αποτυχία και έλλειψη συναισθημάτων
      Υπάρχουν αυτοί που μετανιωνουν και δεν κάνουν τπτ
      Και αυτοί που κινούν γη και ουρανό
      Όχι δεν νοείται να αγαπάς κάποιον και μη θες να είσαι μαζί του
      Εδώ μπαίνει η λογική και αναρωτιέται πόσες ευκαιρίες να δώσεις σε κάποιον που σε πληγώνει
      Η υπομονή ,ο σεβασμός και η αξιοπρέπεια είναι πάνω από όλα
      Και η λογική σε αυτές τις περιπτώσεις που πληγωνεσαι είναι μονόδρομος
      Η αρχη μιας καινούργιας ζωης που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα αλλά θα προσπαθήσω θα μάθω να το κάνω

      Διαγραφή

      Διαγραφή
    3. Όλα αυτά είναι όντως πολύ σοβαρά. Αλλά και πάλι, ίσως η λύση να βρίσκεται μπροστά σας και να μη τη βλέπετε. Ο Επίκουρος είχε πει πως είναι είναι μάταιο να ζητάς από τους θεούς αυτά που μπορείς να αποκτήσεις μόνος σου. Ελπίζω να βγάλετε άκρη.

      Καλή σας μέρα. (Βασίλης, τυχαία περαστικός)

      Διαγραφή
  4. Γειά σου Βασίλη περαστικε τα κείμενα μου δεν είναι βιωματικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρουμε να δουμε στο σχολιο σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΒΕ

Καλως την ...Γεια σας πως απο εδω ε??? ειπα να ασχοληθω παλι με πραγματα που με χαλαρωνουν ,με τους φιλους μου,με ταξιδια,με εμενα ,με τα παιδια μου  Οταν συμβαινουν μεγαλα γεγονοτα στην ζωη μου συνηθως αρχιζω να κανω ονειρα ,...ονειρα??? ναι ονειρα Σκεφτομαι τα παιδια μου πως θα ειναι σε 5 χρονια πωε θα ειμαι εγω ,ονειρα θετικα και συνηθως στις μεγαλες αναμπουμπουλες της ζωης μου τρεχω ,φευγω να ηρεμησω  Ετσι πριν ενα χρονο εφυγα για ρωμη ναι και εκει εκανα το κλικ που λεω εγω και οι φιλοι μου γελανε και ομως το κλικ ειναι μεγαλειωδες.... κλικ κλικ κλικ και αλλαζεις σελιδα δεν ξεχνας αλλα δεν λησμονεις κιολας ,δεν ξε-αγαπας ,δεν μαλωνεις πλεον την καρδια σου,δεν γκρεμιζεις τα ονειρα σου.. Ετσι και τωρα σε μια ιδιαιτερη πρωσοπικη μου στιγμη φευγω..παιρνω λιγα πραγματα και φευγω μαζι με τα παιδια... Και ονειρευομαι ,αλλα αυτη την φορα τα ταξιδια του μυαλου μου ειναι πριβε με λιγους μονο φιλους που θα βρω σε αυτο το ταξιδι οχι κολλητους που θα πρεπει να μιλαω.... αλλα φιλο

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου

Tα αγαπημένα μουυυυυυυυ    1.Αργυρος17/9  στο Λυκαβηττό .. απο τα πιο αγαπημένα τραγούδια,    (Θα έχεις μάθει πως περνώ ξέρω πως όλα σου τα λένε θα σου 'χουν πει πως αντιδρώ πως δεν μιλιέμαι. Θα έχεις μάθει δεν μπορεί πως ξαφνικά όλοι μου φταίνε είναι που μου 'λειψες πολύ κατάλαβέ με, κατάλαβέ με. Είναι που ακόμα σ' αγαπώ όσο παράξενο και να 'ναι οι αναμνήσεις μας βουνό με ξεπερνάνε.)    2 .φλαφι κουβερτες χουχουλιαρικες και ενα ποτηρι κρασι στο χερι   3. περπάτημα και κουβέντα χωρις τελειωμό   4. guess sexy skin δώδιμες νότες από κόκκινα μούρα, τουμπερόζα και καραμέλα Άρωμα: Λουλουδάτο, φρουτώδες αρωματικό mist. Νότες κορυφής: Ροζ γκρέιπφρουτ, Νερομέντα, Κόκκινα μούρα. Νότες μέσης: Άνθη ροδακινιάς, Τουμπερόζα, Γάλα αμυγδάλου. Νότες βάσης: Σανταλόξυλο, Καραμέλα, Ρούμι . 5 .φλάφυ φιόγκοι στα μαλλιά 6. σαμπό η αλλιως ξύλινα τσόκαρα 7.γυαλια μυωπίας 8 .και αλλο αγαπημένο τραγουδι Όλο τον κόσμο γύρισα μ α μόνο ετούτο ξέρω εγώ χωρίς εσένα

Ελπιδα tour

 Μια από τις ωραιότερες βραδιές εχτές στο Λυκαβηττό  Ένα κατάμεστο Λυκαβηττό στους ήχους του Κωνσταντίνου Αργυρού Γιατί πάντα θα υπάρχει ελπίδα  Και όπου υπάρχει ελπίδα, υπάρχει αγάπη  Και όταν υπάρχει αγάπη κινείς γη και ουρανό για να επιτυχείς Ότι φτάνει το χέρι σου και ακόμη παραπανω Και αν δεν μπορείς απλά χαμογελάς Γιατί έχεις προσπαθήσει