Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

she is like the wind

 she is like the wind



Κάπως έτσι ξεκίνησε το πρωινο ,κοιμήθηκα και ξύπνησα με αυτό το τραγούδι

με αυτους τους στιχους'

She's like the wind
Through my tree
She rides the night next to me
She leads me through moonlight
Only to burn me with the sun
She's taken my heart
But she doesn't know what she's done

ημερολογιο,κερι,τσαι(θα μπορουσε ανετα να ηταν τζιν η βοτκα αλλα ειναι ακομη 5μμ


και κάποιες σκόρπιες σκέψεις ,δίχως νοημα πλημμύρισαν το μυαλο μου και αφού υποσχέθηκα στον ευατο πριν λήξει το 2021, ότι το 2022 ,θα είμαι  καλύτερη εκδοχή μου, μακριά από οτιδήποτε χαλάει το νου μου και την φαντασία μου ,έκατσα να τα γράψω για να τα θυμάμαι κάθε φορα που ανατρέχω στην  σκοτεινή μου  πλευρα ,στα άσχημα Μονοπάτια και στην εκδοχή του φόβου και της απόρριψης να τα βλέπω εδώ γραμμένα ,αποτυπωμένα να μην ξεχνώ ποτε ,πως περασα ,πως ένιωθα και πως δεν θέλω να νοιώσω  ποτε ξανα 

 Εμαθα τι θα πει αγάπη πραγματική ,ανιδιοτελης   την ήμερα που γεννησα τα παιδάκια μου

δίνω χωρις να θέλω ανταπόδοση χωρίς να με νοιάζει αν με αγαπάνε χωρίς να με νοιάζει τι θα μου πουν η θα σκεφτούν ,βλέπω χεράκια για αγκαλιά ,ματάκια με αγάπη να σε κοιτάνε ποιος άλλος μπορεί να σε αγαπήσει έτσι?

Υποσχέθηκα σε εμένα, να με αγαπήσω όπως δεν με αγαπησε ποτε κανείς ,

να με φροντιζω να βάζω  εγώ τα ορια μου και τα στάνταρ μου 

δεν ζήταγα αλλωστε πολλά μέχρι σήμερα

ένα καλημέρα

μια καληνύχτα ,ένα τραγούδι ίσως ,μια αγκαλιά ,

ζήταγα όμως σεβασμο και αξιοπρέπεια 

Έμαθα από τα λάθη  μου ,έδιωξα όλους  τους τοξικούς από γύρω μου οσους  μου τρώγανε  την χαρά μου και μου πολλαπλασίαζαν την λύπη μου 

Είχα μαθει  στους λύκους να με αγαπάνε πριν με φανε,ποσο λάθος ο σκοπός δεν ήταν να με αγαπήσουν ήταν να μη με ακουμπήσουν 

 





 ,νόμιζα οτι εξημέρωσα πολλους απο αυτους 
τι μεγάλη πλάνη ?ο λύκος παντα θα κοιτάζει προς το δάσος 

 

Ο άνθρωπος δεν αλλάζει εύκολα και ο λύκος άνθρωπος δεν γίνεται και εγώ  είχα μάθει να ζω μόνο με λύκους 

πόσοι ήρθαν να πάρουν  καλούδια  και δωρα ψυχης ,στη διαδρομή ξέχασαν ποια είμαι και με ίντριγκες προσπάθησαν να με πληγώσουν ...

και ποσοι ήρθαν και ξέμειναν και νομίζουν ότι παίρνουν ακόμη δώρα.

 Πήγε 7μμ έβαλα ένα ποτήρι κρασι,ποσο φοβούμουν την απόρριψη και πόσο ανάγκη είχα  την επιβεβαίωση μέσα από ψεύτικες φιλίες?

 Και ενώ οι σκεψεις κανουν  πάρτι στο μυαλο μου

 μια φωνή  βάζει το  τέλος

εππππ στοππππππππ

 μην ξεχνας τους στοχους σου ....

1...πλεον  οποιος ήρθε για να πάρει ,να κανει μεταβολή δεν υπάρχει τίποτα εδώ

2..τοξικοι και λύκοι στο δάσος τους και στις φωλιές τους

3...αγαπώ οσους με σεβονται και η αξιοπρέπεια μπήκε στο πιο ψηλο βαθρο 

4...δεν παίζω με την νοημοσύνη σου μη παιζεις με την δικά μου

5ΧΑΜΟΓΕΛΑ και ας πανε ολα στραβα το χαμογελο δινει μαχες για να κερδίσει και δεν πέφτει ποτε ηττημένο 

6.....εμαθα τους λύκους να τους φορώ επάνω μου  και να τους κλεινω το ματι,δεν μπορούνε να με βλάψουν πλέον...

Μην προσπαθήσεις καν να μπεις στην ζωή μου αν δεν έχεις σκοπο να σεβαστείς εμένα ,τα θελω μου και τις αναγκες μου

δεν εχω χρόνο για χάσιμο

η ζωή είναι μικρή 

αλλά η ζωη είναι 

ωραία 

always somewhere

 

 


 

 




 

 

 

 


 

 


 

 

 




 

 

 

 π









κ

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρουμε να δουμε στο σχολιο σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΒΕ

Καλως την ...Γεια σας πως απο εδω ε??? ειπα να ασχοληθω παλι με πραγματα που με χαλαρωνουν ,με τους φιλους μου,με ταξιδια,με εμενα ,με τα παιδια μου  Οταν συμβαινουν μεγαλα γεγονοτα στην ζωη μου συνηθως αρχιζω να κανω ονειρα ,...ονειρα??? ναι ονειρα Σκεφτομαι τα παιδια μου πως θα ειναι σε 5 χρονια πωε θα ειμαι εγω ,ονειρα θετικα και συνηθως στις μεγαλες αναμπουμπουλες της ζωης μου τρεχω ,φευγω να ηρεμησω  Ετσι πριν ενα χρονο εφυγα για ρωμη ναι και εκει εκανα το κλικ που λεω εγω και οι φιλοι μου γελανε και ομως το κλικ ειναι μεγαλειωδες.... κλικ κλικ κλικ και αλλαζεις σελιδα δεν ξεχνας αλλα δεν λησμονεις κιολας ,δεν ξε-αγαπας ,δεν μαλωνεις πλεον την καρδια σου,δεν γκρεμιζεις τα ονειρα σου.. Ετσι και τωρα σε μια ιδιαιτερη πρωσοπικη μου στιγμη φευγω..παιρνω λιγα πραγματα και φευγω μαζι με τα παιδια... Και ονειρευομαι ,αλλα αυτη την φορα τα ταξιδια του μυαλου μου ειναι πριβε με λιγους μονο φιλους που θα βρω σε αυτο το ταξιδι οχι κολλητους που θα πρεπει να μιλαω.... αλλα φιλο

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου

Tα αγαπημένα μουυυυυυυυ    1.Αργυρος17/9  στο Λυκαβηττό .. απο τα πιο αγαπημένα τραγούδια,    (Θα έχεις μάθει πως περνώ ξέρω πως όλα σου τα λένε θα σου 'χουν πει πως αντιδρώ πως δεν μιλιέμαι. Θα έχεις μάθει δεν μπορεί πως ξαφνικά όλοι μου φταίνε είναι που μου 'λειψες πολύ κατάλαβέ με, κατάλαβέ με. Είναι που ακόμα σ' αγαπώ όσο παράξενο και να 'ναι οι αναμνήσεις μας βουνό με ξεπερνάνε.)    2 .φλαφι κουβερτες χουχουλιαρικες και ενα ποτηρι κρασι στο χερι   3. περπάτημα και κουβέντα χωρις τελειωμό   4. guess sexy skin δώδιμες νότες από κόκκινα μούρα, τουμπερόζα και καραμέλα Άρωμα: Λουλουδάτο, φρουτώδες αρωματικό mist. Νότες κορυφής: Ροζ γκρέιπφρουτ, Νερομέντα, Κόκκινα μούρα. Νότες μέσης: Άνθη ροδακινιάς, Τουμπερόζα, Γάλα αμυγδάλου. Νότες βάσης: Σανταλόξυλο, Καραμέλα, Ρούμι . 5 .φλάφυ φιόγκοι στα μαλλιά 6. σαμπό η αλλιως ξύλινα τσόκαρα 7.γυαλια μυωπίας 8 .και αλλο αγαπημένο τραγουδι Όλο τον κόσμο γύρισα μ α μόνο ετούτο ξέρω εγώ χωρίς εσένα

Ελπιδα tour

 Μια από τις ωραιότερες βραδιές εχτές στο Λυκαβηττό  Ένα κατάμεστο Λυκαβηττό στους ήχους του Κωνσταντίνου Αργυρού Γιατί πάντα θα υπάρχει ελπίδα  Και όπου υπάρχει ελπίδα, υπάρχει αγάπη  Και όταν υπάρχει αγάπη κινείς γη και ουρανό για να επιτυχείς Ότι φτάνει το χέρι σου και ακόμη παραπανω Και αν δεν μπορείς απλά χαμογελάς Γιατί έχεις προσπαθήσει