Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ

Τι δεν το πίστευες ?ούτε εγώ ,και όμως αρκεί μια δύσκολη στιγμή η μια χαρούμενη μέρα για να το διαπιστώσεις ξαφνικά ,τα τραγούδια μπορούν .... 

Τα τραγούδια αγγίζουν τις ψυχές μας με τρόπο τέτοιο που νοιώθεις την αγκαλιά του άλλου , το χαδι, το κλάμα. 
Νοιώθεις την ένταση ,την αγάπη ,το μίσος ,έχεις μια συντροφιά το βράδυ πριν κοιμηθείς και μια καλημέρα το πρωί με το που ξυπνας.

Ξαφνικα σταματας να νοιώθεις μοναξιά σαν να περνάει κάποιος το ίδιο με εσένα ,το ίδιο συναίσθημα ,σε νοιώθει  
ουρλιαζει με την χαρά σου ,κλαιει με την βαβούρα του μυαλού σου ,φωνάζει δυνατά με την οργή σου  
απογοητεύεται ,πέφτει και σηκώνεται .. 
Δεν είσαι μόνος σου έχεις παρέα και έτσι ο πόνος γίνεται μικρός έχεις παρέα και στην χαρά και έτσι διπλασιάζεται γίνεται βουνό στα ματια σου που βγαζουν σπιθες ευγνωμοσυνης  
Φοβήθηκες όταν ήρθε στον δρόμο σου κάποιος   τοξικός που αγάπησες πολύ ,που προσπάθησες να δεις τα καλά του να κρατηθείς από αυτά αλλά εκείνος έδειχνε πάντα και μόνο τα κακά 
και όταν σου έδειχνε μια ηλιαχτίδα χασκογέλαγες σαν παιδί που κέρδισε δώρο 
φοβήθηκες δεν έφυγες όμως κρατήθηκες από στίχους και ένιωσες δυνατή σαν βράχος 
και όταν τελικά έπεσες και όταν τελικά έφυγες με βουβό πόνο και όταν τα βραδια αναρωτιοσουν γιατι 
δεν ειδε την αγάπη ?γιατί με πλήγωσε?γιατι δεν είδε το καλό σε εμένα ? 
πάλι κάποιοι στίχοι ήταν εκεί να σε περιμαζέψουν από το βαρέλι που δεν είχε πάτο 


 ΑΝΤΙΘΕΤΑ

Γίνομαι ήλιος και σε καίω μέρα νύχτα κλαίω μέρα νύχτα φταίω Γίνεσαι άπιαστη σελήνη τι σ’ απομακρύνει την ζωή μου σβήνει Πως θα γενεί να ενωθούμε ήλιος και φεγγάρι μέρα και σκοτάδι Πως θα γενεί ν’ αγαπηθούμε φλόγα και ποτάμι γόμα και μελάνι Θέλω να μπω στον έρωτά σου και στη μοναξιά σου να γενώ η σκιά σου Θέλω να μάθω απ' το κορμί σου κάθε σπιθαμή σου κάθε δύναμή σου Γίνομαι άστρο να σε φτάσω να σε πλησιάσω να μη σε τρομάξω Γίνεσαι αγκάθι και πληγώνεις κι όλο με μαλώνεις πάντα με ματώνεις Πως θα γενεί να ενωθούμε ήλιος και φεγγάρι μέρα και σκοτάδι Πως θα γενεί ν’ αγαπηθούμε φλόγα και ποτάμι γόμα και μελάνι Κι εκεί που είμαι πικραμένος μόνος ματωμένος πόνους φορτωμένος Ένα αεράκι με δροσίζει κάποιο ρόδο ανθίζει κι η ζωή μου αρχίζει Γίνεσαι αγκάθι και πληγώνεις κι όλο με μαλώνεις πάντα με ματώνεις

  Τα τραγουδια μπορουν να σου φτιαξουν την διαθεση ,να σε κανουν να γελας , να ξεχνας,να αγαπας και να αγαπιεσαι
💓💓💓💝💝







Σχόλια

  1. Ηλιθιο

    https://m.youtube.com/watch?v=yOnXe8ttmjY&feature=youtu.be

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περάσει κι ένα χέρι
      και τα μάτια θα μας κλείσει
      και θα τα `χουμε όλα ζήσει
      χωριστά.

      Διαγραφή
    2. Πριν την αγάπη φοβηθείς και
      πάς αλλού να παίξεις
      Πάρε τα δέντρα τα βουνά
      πάρε και τα λουλούδια.
      Άσε μου μόνο τη φωνή,
      για να σου λέω τραγούδια.

      Διαγραφή
    3. Αχου και ανώνυμα και ηλιθιο

      Διαγραφή
    4. Έτσι δεν παρακολουθείς τα πάντα στο instagram;

      Διαγραφή
    5. Μάλλον μπερδευεστε παντα επώνυμα μιλάω ,

      Διαγραφή
    6. Για το παρακολουθω δεν το σχολιάζω είναι μια λέξη πιλυ μακριά από την ιδιοσυγκρασία μου

      Διαγραφή
    7. Είναι μια λέξη από την άλλη πλευρά της ευτυχίας.

      Διαγραφή
    8. αυτα τα κακως κειμενα χωρις να ξερετε να κρινετε και να σταμπαρετε κοσμο ,καταστασεις και να βαζετε ταμπελες ειναι ακυρο να το δειτε ,μια ιστορια εχει παντα 2 οψεις
      φιλικα παντα....μην κρινεται ευκολα και βγαζετε συμπερασματα

      Διαγραφή
    9. μαλλον φταινε οι κακες παρεες και το ποσο ευκολα παρασυρεται ο καθενας

      Διαγραφή
    10. Αν έχουν μόνο δύο, είναι καλά.

      Διαγραφή
    11. Αν δεν έχουν κανέναν ακόμη καλυτερα
      Τα φιλιά μου..

      Διαγραφή
    12. Καλοδεχούμενα, αλλά μιλούσαμε για τις όψεις.

      Διαγραφή
    13. ΕΔΩ??ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΕΡΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ

      Διαγραφή
    14. ΕΔΩ??ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΕΡΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ

      Διαγραφή
    15. Το ίδιο πράγμα λέμε, από την αρχή της συζήτησης.

      Διαγραφή
    16. Μιλαω επώνυμα, εσυ γράφεις ανώνυμα είμαι εδω έχω τηλ ξέρει ο καθένας που να με βρει

      Διαγραφή
    17. Η ουσία είναι ότι λέμε το ίδιο πράγμα από την αρχή. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  2. https://www.youtube.com/watch?v=opLLx_v-OFg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://www.youtube.com/watch?v=4LyUe0fd-ig

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. https://www.youtube.com/watch?v=5UEiVcT6lDk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. https://www.youtube.com/watch?v=5M3uXIlzfr0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. https://www.youtube.com/watch?v=2cNKISA8UK8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με παραπονο.... https://youtu.be/dcK2_Oisoe0

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρουμε να δουμε στο σχολιο σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΒΕ

Καλως την ...Γεια σας πως απο εδω ε??? ειπα να ασχοληθω παλι με πραγματα που με χαλαρωνουν ,με τους φιλους μου,με ταξιδια,με εμενα ,με τα παιδια μου  Οταν συμβαινουν μεγαλα γεγονοτα στην ζωη μου συνηθως αρχιζω να κανω ονειρα ,...ονειρα??? ναι ονειρα Σκεφτομαι τα παιδια μου πως θα ειναι σε 5 χρονια πωε θα ειμαι εγω ,ονειρα θετικα και συνηθως στις μεγαλες αναμπουμπουλες της ζωης μου τρεχω ,φευγω να ηρεμησω  Ετσι πριν ενα χρονο εφυγα για ρωμη ναι και εκει εκανα το κλικ που λεω εγω και οι φιλοι μου γελανε και ομως το κλικ ειναι μεγαλειωδες.... κλικ κλικ κλικ και αλλαζεις σελιδα δεν ξεχνας αλλα δεν λησμονεις κιολας ,δεν ξε-αγαπας ,δεν μαλωνεις πλεον την καρδια σου,δεν γκρεμιζεις τα ονειρα σου.. Ετσι και τωρα σε μια ιδιαιτερη πρωσοπικη μου στιγμη φευγω..παιρνω λιγα πραγματα και φευγω μαζι με τα παιδια... Και ονειρευομαι ,αλλα αυτη την φορα τα ταξιδια του μυαλου μου ειναι πριβε με λιγους μονο φιλους που θα βρω σε αυτο το ταξιδι οχι κολλητους που θα πρεπει να μιλαω.... αλλα φιλο

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου

Tα αγαπημένα μουυυυυυυυ    1.Αργυρος17/9  στο Λυκαβηττό .. απο τα πιο αγαπημένα τραγούδια,    (Θα έχεις μάθει πως περνώ ξέρω πως όλα σου τα λένε θα σου 'χουν πει πως αντιδρώ πως δεν μιλιέμαι. Θα έχεις μάθει δεν μπορεί πως ξαφνικά όλοι μου φταίνε είναι που μου 'λειψες πολύ κατάλαβέ με, κατάλαβέ με. Είναι που ακόμα σ' αγαπώ όσο παράξενο και να 'ναι οι αναμνήσεις μας βουνό με ξεπερνάνε.)    2 .φλαφι κουβερτες χουχουλιαρικες και ενα ποτηρι κρασι στο χερι   3. περπάτημα και κουβέντα χωρις τελειωμό   4. guess sexy skin δώδιμες νότες από κόκκινα μούρα, τουμπερόζα και καραμέλα Άρωμα: Λουλουδάτο, φρουτώδες αρωματικό mist. Νότες κορυφής: Ροζ γκρέιπφρουτ, Νερομέντα, Κόκκινα μούρα. Νότες μέσης: Άνθη ροδακινιάς, Τουμπερόζα, Γάλα αμυγδάλου. Νότες βάσης: Σανταλόξυλο, Καραμέλα, Ρούμι . 5 .φλάφυ φιόγκοι στα μαλλιά 6. σαμπό η αλλιως ξύλινα τσόκαρα 7.γυαλια μυωπίας 8 .και αλλο αγαπημένο τραγουδι Όλο τον κόσμο γύρισα μ α μόνο ετούτο ξέρω εγώ χωρίς εσένα

Ελπιδα tour

 Μια από τις ωραιότερες βραδιές εχτές στο Λυκαβηττό  Ένα κατάμεστο Λυκαβηττό στους ήχους του Κωνσταντίνου Αργυρού Γιατί πάντα θα υπάρχει ελπίδα  Και όπου υπάρχει ελπίδα, υπάρχει αγάπη  Και όταν υπάρχει αγάπη κινείς γη και ουρανό για να επιτυχείς Ότι φτάνει το χέρι σου και ακόμη παραπανω Και αν δεν μπορείς απλά χαμογελάς Γιατί έχεις προσπαθήσει